sâmbătă, 8 octombrie 2011

Sunnery James & Ryan Marciano - Tribeca : Official Video

Peste exact o saptamana, acesti 2 dj olandezi, vor face un warm up in deschiderea concertului in care este invitat DJ nr 1 in lume in ultimii 4 ani - ARMIN van BUUREN.

Concert la care, evident, ne-am luat deja bilete, eu si cu prietenii mei. Astfel, sambata viitoare - 15 octombrie 2011 - vom merge la Sala Polivalenta pentru a incheia un an spectaculos de concerte sub marca The Mission la care am luat parte in 2011 ;)

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=tr8VvdzePJ4&w=560&h=315]

Un comentariu:

Sunnery James & Ryan Marciano – Sala Polivalenta – 15.10.2011 « dj PATRICKdan spunea...

[...] numar cat mai mare de oameni, cu sunetul lor deep si funky house, este telul comun al olandezilor Sunnery James si Ryan Marciano. Formatie despre care v-am amintit, acum cateva zile pe acest [...]

AdSense