vineri, 25 mai 2012

Armin van Buuren - The Mission Dance Weekend : 04 august 2012 Romania - Mamaia : Hanul Piratilor

A sosit si vestea mult asteptata de fanii lui Armin van Buuren din Romania.


Am asteptat sa fie totul oficial, urmarind cu atentie site-ul sau in ultimele saptamani. Evenimentul in cadrul caruia va mixa cel mai bun dj din lume este deja traditionalul The Mission Dance Weekend 2012.


In privinta locatiei, aceasta este Mamaia - aceeasi plaja de la Hanul Piratilor ! Confirmarea acestei stiri are loc la sectiunea schedule de pe site-ul dj olandez.


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=TfEg4pRYV8o&w=420&h=315]


Iata, cateva clipuri ce l-am filmat la ultimul concert al lui Armin van Buuren din 2011 de la Sala Polivalenta. Atunci, multumita celor de la Finlandia Romania, am reusit sa ma intalnesc, sa schimb cateva vorbe si am facut o poza cu dj meu preferat :)


Asa cum ne-a promis la ultimul sau concert din 2011, Armin van Buuren revine in Romania in acest an 2012 ! The Mission ne vor rasfta si in acest an, cu cel mai bun dj din lume in ultimii 5 ani. Multumirile vor merge si catre cei care se ocupa de buna dispozitie la astfel de concerte de anvergura : Finlandia Romania - Explore Midnight !


Asadar : cine mai merge la TMDW 2012  :)


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=yK7ewlijIDk&w=420&h=315]


Trimiteți un comentariu

AdSense