joi, 1 martie 2012

Above & Beyond : Thing called love - La Multi Ani, mandrelor din viata noastra :)

astazi este o zi speciala, sarbatorim fetele dar si primele clipe de primavara oficiala :)


ma gandesc la o recomandare de la trupa despre care v-am spus ca ne va vizita tara in acest weekend.


concert la care eu ma voi duce si va invit sa castigati 5 invitatii la Above & Beyond + o sesiune de poze si autografe cu cei 3 britanici : Jono Grant, Tony McGuinness si Paavo Siljamäki


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=l2bD8t-imWQ&w=420&h=315]


2 comentarii:

Catalin spunea...

prea tare melodia.. e de ajuns sa spui.. Above & Beyond

Dan Trofin spunea...

clipul l-am filmat la ultimul lor concert in RO - vara trecuta in august 2011 la The Mission Dance Weekend - plaja Hanul Piratilor Navodari.

apropos, nu vrei sa fii intre ceo 5 norocosi care vor castiga o invitatie speciala la concertul lor sambata aceasta ?
plus o sesiune unica pusa la dispozitie de Finlandia unde ii vei cunoaste, vei face poze cu ei si vei lua un autograf de la cei 3 britanici :)
detalii am scris pe blogul meu "de baza" :)

http://patrickdan.blogspot.com/2012/02/meet-greet-cu-above-beyond-finlandia-va.html

AdSense