marți, 22 februarie 2011

>Tiësto in Romania - "Club Life 2011 Tour" !!

>
Un site unde scriu despre evenimentele notabile din musica, ne informeaza despre un prim mare DJ ce va concerta/mixa in 2011 in Romania.
Asadar, Sambata, 18 iunie, Tiësto se intoarce in Bucuresti in cadrul unui show The Mission care va avea loc la Arenele Romane (parcul Carol) de la orele 10 PM pana la 06 AM in dimineata zilei de 19 iunie :)
 

Asa cum am mai afirmat, nu imi place, sa va dau stiri care nu se verifica, doar pentru a face rating si trafic din sperantele fanilor, celor care asculta acest gen de musica si merg la astfel de concerte.
Prin urmare, The Mission, cei care au organizat majoritatea evenimentelor notabile din ultimii ani in Romania, au anuntat Luni seara, ca in data de 18 iunie 2011 Tiesto va ajunge in Bucuresti intr-un show din turneul de promovare a noii sale compilatii Club Life.
Va ofer si link catre site-ul lui Tiesto.



Din pacate, la ora la care scriu articolul acesta - 02:00 AM - inca nu am gasit si acolo mentionarea acestui eveniment. Dar, imi permit, sa anticipez, ca in scurt timp, vom avea si pe site-ul lui Dj Tiesto confirmarea acestui concert. Pana atunci, urmariti clipul de prezentare :

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=U769effzLAo]

Pretul Biletelor :
• 50 lei in avans / comanda online la www.bilete.ro sau in magazine partenere
• 70 lei (in seara evenimentului la intrare)
• 100 lei (bilete VIP / info la +40 722399228)

In cazul meu si-al celor 2 prieteni : Bogdan si Dragos, cu care merg constant, din 2007, la toate concertele majore, mai putem oferi doar 2 locuri la masina, pentru cei care sunteti interesanti ;)
Si, cum ne vom achizitiona biletele tot OnLine, ramane sa primesc aici confirmari, sa stim cum facem comanda : pentru 3 sau 5 persoane :)

Un comentariu:

U.Laurentiu spunea...

>Desi Tiesto si-a schimbat mult stilul, si acum nu mai este chiar "foarte" pe placul meu, tot as vrea sa ajung la concertul lui. Este primul Dj pe care l-am vazut la TV si prin el am inteles ce inseamna cuvintele Dee Jay. Este primul Dj pe care l-am vazut la platane, la butoane, este primul Dj prin care am aflat ca exista aceasta meserie. Spun aceste lucruri deoarece am avut acces relativ tarziu la informatiile de pe internet, si nu am avut prea multi prieteni pasionati de "gen", si nici la TV nu prea ma uitam cand eram mai mic pentru ca nu aveam decat unul singur si la ala aveam program... :P:P.

AdSense