luni, 10 decembrie 2012

Sensation White 2013 Romania - Source Of Light : Trailer

sensation white - source of lightSensation White 2013 Romania are un trailer pe care vi-l prezint azi ! Acest concept extrem de bine primit de publicul din toata lumea a debutat cu stangul in Romania cu Sensation White 2011 - concert anulat din pricina unei organizari gresite.


Cu toate aceseta, pe data de 21 aprilie 2012 a avut loc o editie reusita din Sensation 2012 Romania - The Ocean Of White la Romexpo care a incantat pe fanii romani cu un show fantastic de muzica, sunete, lasare, lumini si voie buna.


Acest concept fain a aparutinitial in Amsterdam (Olanda) si are un dress-code-ul obligatoriu care l-a facut faimos si care se pastreaza peste tot in lume. Toti participantii se imbraca in mod traditional exclusiv in alb. Sensation e un show complex, glamour, un cocktail sclipitor de muzica, dans, lumini, teatru, coregrafie si efecte pirotehnice


Cei care doriti, puteti accesa urmatorul link care reprezinta pagina de pe Facebook - White Sensation Romania. Aic i veti gasi alte detalii interesante despre un eveniment la care eu deja am dat attending :)


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=O_STrhixGRA&w=560&h=315]

3 comentarii:

Moise Costel spunea...

www.facebook.com/white.sensation.romania

Dan Trofin spunea...

mai exact, la ce anume te referi ?

Dan Trofin spunea...

m-am informat si inteleg ca esti Advertising Director la White Sensation Romania - felicitari, pentru pozitia ocupata !
totusi, sa inteleg, ca ai intrat aici doar pentru a lasa acel link ? consideri corecta, aceasta atitudine adoptata de tine ?
dupa cum poti vedea, am inserat chiar eu linkul acesta in articol, in mod benevol, fara vreo pretentie in acest moment !
asteptam o alta abodare si sa vii cu completari ulterioare fata de un eveniment pe care eu l-am promovat pe blog !
niciodata, nu e prea tarziu, sa revii si sa iti exprimi pozitia fata de acest eveniment - prin urmare, te astept cu lamuriri !

AdSense